fbpx

kristinadrozd

ברוכים הבאים לממלכה הקסומה של צילום גיל שנה, שבו אנו חוגגים את השמחה, הסקרנות והאנרגיה הבלתי מוגבלת של אבן הדרך הראשונה של הקטן שלכם. צילומי שנה זו חוויה מחממת לב שנועדה ללכוד את הרגעים המענגים של הרפתקאותיו המוקדמות של הפעוט שלכם.

מהו צילום גיל שנה?

צילומי גיל שנה הוא סשן צילום מותאם במיוחד עבור הילד שנועד להקפיא בזמן את האישיות הייחודית ואבני הדרך של הפעוט שלך בגיל שנה. זוהי תקופה קסומה מלאה בגילוי, צחוק, והקסם שמגיע עם הצעדים הראשונים היקרים והביטויים המקסימים האלה.

מחירון צילומי גיל שנה

חבילה בסיסית 800 ש"ח

זמן צילום עד שעה

ניתן להשתמש בביגוד שיש בסטודיו

2 סטים (סט צבעיוני + סט חלק)

צילומי סטודיו 

שימוש חופשי בביגוד 

2 לוקים

30 תמונות עריכה בסיסית

4 תמונות עריכת פוטושופ (ניקוי פצעיים/נזלת)

תוספות לצילומי שנה

תוספת עוגה (לא ניתן להזמין עוגה דרכי)

תוספת סט הכולל עוגה (מהבית) 250 ש"ח (לסט עם עוגה נדרש להביא ביגוד משלכם וכמבן את העוגה) -10 תמונות

סט הורים 10 תמונות -200 ש"ח 

תוספת אחים , כל ילד (7תמונות) – 90 ש"ח

תוספת סט אמבט 10 תמונות-250 ש"ח

אלבום 20X54 פוטו פנורמה כריכה קשה 24 עמודים- 550 ש"ח

 

 

שאלות נפוצות:

מתי אידיאלי לצילום בני /בנות שנה?

הזמן האידיאלי לצילומים לגיל שנה הוא סביב יום ההולדת הראשון שלהם. בגיל זה, פעוטות מלאי אישיות, מה שגורם לרגעים מענגים וכנים שנלכדו במצלמה. עם זאת, אני מבינה שכל ילד מתפתח בקצב שלו, ואני יכולה להתאים את הגישה שלי כדי להתאים לטמפרמנט האישי של הילד.

איך להתכונן לצילומי שנה?

בחר זמן מוכר: בחר זמן ביום שבו הפעוט שלך בדרך כלל בשמחה והאנרגטי ביותר. זה יכול להיות אחרי תנומה או ארוחה כדי להבטיח שהם נחים ומרוצים. לפי ניסיון שלי אלו הם שעות הבוקר.

הביאו צעצועים או אביזרים אהובים: שלבו את הצעצועים, השמיכות או האביזרים האהובים על ילדכם בעלי ערך סנטימנטלי. פריטים אלה יכולים לעזור ליצור סביבה נוחה ומרתקת עבור הקטנים שלכם.

ביגוד: בחרי בלבוש שהוא גם נוח וגם מקסים. צבעים בהירים ללא דפוסים/לוגואים גדולים. אני מספקת ביגוד בסטודיו, אך עדיין ממליצה להתכונן מראש עם בגדים מיוחדים. אתם יכולים לשלוח לי תמונות כדי שנוכל להתאים בצורה מושלמת את הביגוד לסט.

תבחרו נושא: אם יש לכם נושא מסוים בראש או סיפור מועדף, נוכל לשלב אותו בהפעלה כדי להוסיף מגע אישי לתמונות. כדי שנוכל להתכונן, לדאוג לרקעים ואביזרים לפי הנושא - נדרש לסגור צילומים חושיים מראש ולשלם מקדמה.

חבילת מרכיבים חיוניים: הביאו אתכם חטיפים, משקאות וכל הפריטים הדרושים כדי שהילד הקטן שלכם יהיה נוח ומאושר לאורך הפגישה.

היו מוכנים לספונטניות: ילדים בני שנה מלאים בהפתעות, ולפעמים הרגעים הכנים ביותר מייצרים את התמונות היקרות ביותר. אמצו את הספונטניות ותנו לי ללכוד את השמחה האמיתית של הפעוט שלכם.

למרות/בשביל/כגון/מלבד/מפאת/לא כל שכן/כמו כן/בזמן האחרון/ לטווח ארוך

דילוג לתוכן